Vrácení zboží
Snažíme se dělat svou práci poctivě a podle našeho nejlepšího vědomí... ale jsme lidé a mýlit se je lidské. Právě proto se snažíme Vaši reklamaci vyřídit co nejrychleji!
Prosíme naše vážené zákazníky, aby si své objednávky zkontrolovali a vybrali si správné zboží, čímž pomohou minimalizovat dopad na životní prostředí spojený s případným vrácením zboží (doprava, balení...). Neustále se snažíme zdokonalovat informace k produktům, abyste si uměli zvolit správně i napoprvé.
Postup při vrácení zboží je velmi jednoduchý:
1. Vyplňte online formulář pro vrácení, naleznete jej pod textem.
2. Po vyplnění formuláře obdržíte od nás ID kód.
3. Následně zabalte zboží na vrácení (nic nemusíte přikládat, tisknout, šetříme papírem a v systému už máme Vaše údaje a formulář. Zkontrolujte, zda je zboží v původním stavu, nepoužité, se štítkem a se vším co k němu patří.
UPOZORNĚNÍ: Nezapomeňte, že produkt musí být vrácen v původním stavu a originál obalu, spolu se všemi doplňky a štítky (zboží by mělo být vhodné k opětovnému prodeji). Pokud se nedodrží výše uvedená kritéria, reklamaci Vám nebudeme umět vyřídit.
4. Balíček přinesete na jakékoli výdejní místo Zásilkovny a nahlásíte obsluze ID kód, který jste od nás obdrželi emailem. Seznam výdejních míst naleznete zde: https://www.zasilkovna.sk/pobocky
5. Vrácení zboží je bezplatné pouze v případě, že budete postupovat uvedeným způsobem - jelikož náklady za vrácení zboží přes Packetu hradíme my, Vám již prostředky za dopravu nevracíme - čili Vám vrátíme zpět prostředky jen za vrácené zboží (bez dopravy)!
6. Bezodkladně a v každém případě nám zašlete zboží nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží, na výdejní místo PACKETA (ZÁSILKOVNA):
ID VÝDEJNÉHO MÍSTA: 4728
ADRESÁT: EXIM 2007 s.r.o.
ADRESA: Bratislavská cesta 4018, 945 01, Komárno (prodejna DUNTEL)
Pokud máte možnost nebo upřednostňujete kurýra, balík nám můžete poslat zpět na adresu, kterou naleznete i na faktuře, avšak na Vaše náklady:
EXIM 2007 s.r.o.
Hlavní 63
945 04 Komárno